BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Saturday, December 28, 2013

My Thought of MLM

Assalamualaikum WBT
Dh lama sy x update
Apa khabar hangpa semua
Today's update is more to...
MAHARAJA LAWAK MEEEEEGA!!!!!

Hihihi~~

Ikut update untuk minggu ni
Sepahtu dpt no 1 di hati para pengundi
Kemudian,
Nabil
Selepas itu,
Shiro
Dan seterusnya,
Jambu
Dan..
Bla bla bla

walu ape pon kedudukan mereka..
yg penting lawak mereka sampai
apa yg dimaksudkn dgn sampai ialah, lawak yg bermakna
which what i observe this week, lawak sepah akhirnya menjelma
bcoz I always wait for lawak sepahtu to be meaningful.

I ain't their fan but i know they are doing their bez

(kalu fan sepahtu baca ni mesti die godem sy habis2)

tp apa nk ckp, sy sbnrnya suka lg dgn lawak shiro
so unique and unexpected!

second team i like goes to wala and nabil

both team are good in delivering message..

then bocey quite good but sorry i have to DISLIKE!

bcoz i cannot bear to watch your super XXXL man...
(i jeles k coz i nk gemuk or gain weight 2 kg pon ssh)

emmm.. forget that!~

then i like to see the cooperation between yus and tauke
they are in JAMBU team

but sometimes, i quite not understand what was the input in their jokes

so i just laugh at their jokes for no reason

=___=

last but not least,

i like sepah jokes..
(just at first week and this week)

thanks for getting up sepah!

I know U can!

I AIN'T THEIR FAN!

so see ya!



0 comments: